Onze specialisten hebben al velen jaren ervaring met aanhangwagens en aanhangwagenonderhoud, zij geven u het beste advies over de juiste onderdelen. Je kan onze specialist benaderen via onze contactpagina.
Veel gestelde vragen
Onderstaand vindt u de antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.
U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week een bestelling plaatsen in onze webshop. Onze medewerkers zijn van maandag t/m zaterdag aanwezig om uw vragen te beantwoorden en uw bestelling te verzenden.
Het is niet mogelijk om een bestelling af te halen in ons magazijn. Voor aangepaste leverdagen kunt u contact met ons op nemen via het contactformulier.
Dit is mogelijk, in België en andere Europese landen hanteren wij een hoger tarief verzendkosten. Let op: dit tarief kan afhankelijk zijn van het gewicht en formaat van de bestelde onderdelen.
De pakketten die rechtstreeks vanuit ons magazijn worden verzonden, worden verwerkt door General Logistics Systems B.V. (GLS). De pakketten die rechtstreeks vanaf onze leveranciers worden verzonden, worden verwerkt door diverse andere partijen.
Voor bestellingen onder de € 50.- excl. BTW wordt € 6,20 aan bezorgkosten gerekend, boven de € 50.- excl. BTW wordt de bestelling gratis thuisbezorgd.
Hier de betaalmogelijkheden beschrijven
Jazeker! Na uw bestelling ontvangt u als het goed is direct een e-mail met de orderbevestiging en de factuur. Ziet u de mail niet? Controleer dan eerst uw spambox. Staat de bevestiging ook niet in deze map, neem dan even contact met ons op en dan kijken we dit voor u na. U kunt ons contacteren via het contactformulier.
Onze medewerkers proberen altijd uw pakketje dezelfde dag nog aan de bezorgdienst mee te geven. We streven er dus naar om het pakketje de volgende dag al bij u te hebben. Besteld u op zaterdag of zondag? Dan is het pakketje op zijn vroegst dinsdag binnen.
Wij doen elke dag ons best om de beste service te bieden, maar ook wij werken met mensen en dan kan er wel eens wat mis gaan. Heeft u een klacht? Via het contactformulier kan u ons contacteren en doen wij er alles aan om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.